Saturday, October 6, 2007

Яваад өгч чадахгүй нь ээ

Би чинь чамайг хүлээсээр
Битүүхэн ирэхийг чинь харуулдсаар
Чамайг би мартаад яваад өгмөөр санагдлаа
Чанад холыг зориод дүүлэн нисэхийг мөрөөдлөө
Гэвч, жигүүр үгүй шувуу шиг дэвж чадахаа больчихож
Жинхэнэ хайрын эзэн чамайг мартаж чадахгүй нь
Өөрөөс чинь бусдад сэтгэл минь татагдахгүй нь
Өрөөл бусдын хайраас өчүүхэн ч гэрлийг үл олно
Цас зөвхөн чам дээр л буух гэж будардаг юм шиг
Чамайгаа л хайрлах гэж орчлонд би төрсөн юм шиг
Нар зөвхөн чамайг л гийгүүлэх гэж манддаг юм шиг
Намайгаа хайрлаач гэж орчлонд би төрсөн юм шиг
Хайлаад өгч чадахгүй нь ээ цас шиг
Харзлаад урсаж чадахгүй нь ээ горхи шиг
Уусаад арилж чадахгүй нь ээ манан шиг
Уугиад замхарч чадахгүй нь ээ утаа шиг
Сар жилээр чандалсан үгээ би дэлгэе
Санаа сэтгэлийн угаас үнэнийг чамд хэлье
Сайхан хайрын эзэн гэж чамайг би онцлое
Санасан хоногийн тоогоороо шүлгэн цацал өргөе.
Би чамд хайртай.

8 comments:

Anonymous said...

ynexeer saixan shyleg bna..chamaig ene xairlaad..tyynd zoriulj shyleg zoxiogood bgaa bysgyiteigee az jargaltai zug bx bix gej bi itgej bna..az jargal xsie..:-)

Г.Ган-Эрдэнэ said...

Нэг ийм гоё хайрын шүлэг илгээх хайртайгаа учрах юмсан,
Миний хувьд Д.Пүрэвдорж гуай ч юм уу, Р.Чойном гуай зэрэг лут лут хүмүүсийн шүлэг уншиж байснаас зүгээр нэг жирийн хүний шүлгүүдийг уншиж байсангүй ээ, гоё юмаа...

Г.Ган-Эрдэнэ said...

Neeree Unuruu,
Blogniihoo 'Template'-'Font and Colors'-Text Font bas Page header Fontoo 'Arial' bolgochih tegvel nuguu 2 useg chini durvuljin bolj garahgui. 'Bolohgui ch bj magadgui'

Г.Ган-Эрдэнэ said...

Yanaa, goyo shulegnii chini commemtiin hesgiig bujinuulchihlaa, uuchlaarai.

Жаагий said...

����� ө������1257;ө ������ �1199;�� �� ������ү� ��������
�� ���� ������� ү�� �� ������ү� �� ���

�� � ���� �������� :D.

Жаагий said...

Oo ene deer odoo yagaad orchvoo.

Sanasan udriihuu toogoor shvleg terlej chadahgvi bolohoor
Sar jileer chandalsan vgee delgej chadahgvi yum daa

He he, halit hulgailav gej baigaan shvv :D

бж said...

Saihan shuleg baina.
Hairaa gej... saihan shuu...
Az jargal huseye.

taystea said...

s8g61l2p06 g2l17e7g28 w6e21b4v62 y5k42d3k74 a6v43z6a53 h3i79v4n05