Wednesday, November 7, 2007

Тэр л нэгэн хайраа

Б.Ичинхорлоо

Тэр л нэгэн хайраа

Салхин vнэртэй хайрын богинохон настай дурлал
Санчигны ширхэг ээдрээнд гуниг нуугаад одохдоо
Сагаж ядсан харцны бvvдэн нулимас манаргаад
Саарин дээр нь би найраг асгаж суунаа.
Єлмийд торсон хvрэн чулуу намайг шоолоод
Єєдєєс ирсэн харц бvхэн чамайг асуугаад
Єєлж орхисон гэнэн хайр минь эзэнээ vгvйлээд
Єєрєєсєє би хамаатан хайраа нэхэж суунаа
Нvгэл нvцэглэдэг
Бурханд итгэн уйлж. инээж
Нvсэр бодлоос
Хагацал чангааж хєлс асгана
Зvрхээ би хоёр хувааж нэгийг нь золиослоё
Зовхио би бvлцийтэл уйлж нэрээр чинь нємєрлье
Гуниг зангидсан цэцгэн настай учрал гэнээ
Гурван шєнийн зvvдэнд ирсэн дурлал минь ээ
Галуун дуутай усан хvртэл vерлэж байгаа ч
Ганцхан тогорууны дусал нулимсаар дутаж байдаг аа
Адууны тоосонд дуулсан дуу нь хайр хєглєх
Амрагийн болзоонд хэлсэн vг нь ухаарал нэмэх
Хэрсvv ухаанд нь зовлон жаргал хосолсон
Хэтэрхий ихэмсэг тvvнд нар хvртэл дурладаг аа
Дуулсан дуунд нь уярахдаа тэнгэр хур буулган мэлмэрдэг ээ
Догдолж хэлсэн vгэнд нь сэтгэл хуурын чавхдас шиг хєвчирдєг
Хээнцэрхэн тєрхний чинь ємнє vгс ороолдоод би ичингvйрдэг
Хэлээ хазлан эрхлэхдээ бvр жаахан болчихдог оо
Тэртээ талын цэцэгс надад атаархаад
Тэргvvлэгч дэлбээндээ шvvдэр унэгэн ганхсан
Тэнгэрийн саран авхай болзоонд ханьсан ирчихээд
Тэргэл туяа атаархан бидэн хоёрт эрхэмсэг ээ
Хаалгаа онгойлгон ороход нь салхи хормойдон дагасан
Хааяа нэг дуу аялахад нь нар угтаж мандсан
Єнгє будаг ялгаж нэгэн зураг зурсан
Єєрєєс минь хэзээ ч холдолгvй сэтгэлийн чанад vлдсэн
Тэр нэгэн хайраа.

4 comments:

Tsoomii said...

Ichenhorloo neeree yag l goliig ni olood helchihdeg busgui yumaa, setgel neg l goy bolchihiin,

Anonymous said...

xyn er ni nasaaraa durlaj durluulj javax bx..uidna gej bxgui.. :-)

Түмэнбаярын Бум-Эрдэнэ said...

Миний дүү ойрд юу л хийгээд бна даа. Нэг л сураггүй байх чинь

Uunee said...

Сэтгэгдэл үлдээсэн та нартаа баярлалаа